dilluns, 30 de desembre del 2013

Recomanacions de Lectura

Hola xics encara que us vaig dir que les lectures de nadal les podíeu triar vosaltres, us vaig a fer un llistat d'algunes recomanacions que la mestra Dori m'ha passat i que considere també poden ser bones per a vosaltres. Si algú de vosaltres encara no ha començat a llegir i vol fer-se amb alguno d'aquets llibres de segur que quedará molt content.

Molt bon any nou a tots i aprofiteu aquets dies a tope!!!!

Ens vem dimarts que ve.

Des d'una estrella distant
Autor:Agustín Fernández Paz. Ed. Bromera



























Coolman i jo. Estrelles del cinema
Autor: Rüdiger Bertram. Ed. Bromera




























Qui la rima l’endevina














Sputnik
Autora: Bettina Obrecht








1 comentari:

  1. Yo ya tinc pensar llegirme el llibre No es demasiado tarde Princesa
    q va sobre recuperarse de les situacions en la vida

    ResponElimina